Thursday, November 12, 2009

Polygamy


Sejak beberapa hari nie.. sy asyik bermimpi yang my hubby berkahwin lain.. kerana suruhan keluarga dia.. i dont know how i got the idea of that.. tapi tuelah saya mimpi sejak beberapa hari.. mimpi yang sama!!.. somehow mimpi nie sangat mengusik hati sy.. so sy bagi tahu Mazran about the mimpi..

And mazran just jawab..." x payah percayalah mimpi tue.. x betul semua tue"... tapi entah kenapa.. sy takut.. saya takut kalau benda tue betul2 terjadi kepada saya..

Sy x mampu berkongsi Mazran... sy x sanggup hidup tengok ada perempuan lain di hati suami saya... sy x sanggup menerima kenyataan bahawa sy bukan the only isteri dalam hidup Mazran... ia sangat melukakan hati sy...sy sayangkan Mazran

Sy pernah tengok ada perempuan lain yang dapat menerima suami berkahwin lain.. ada yang sanggup pergi meminang isteri untuk suaminya.. sy x tahu mcm mana perasaan perempuan itu... sy x tahu mcm mana dia menghadapinya.. tapi bagi saya.. saya x mampu... saya x mampu hidup seperti itu....

Ya Allah.. kau jauhkanlah semua bala itu daripada ku.. kau bahagiakanlah hubungan aku dan suamiku.. jadilah dia(suamiku) sentiasa dihatiku.. and aku dihatinya...suburkanlah perasaan cinta dan kasih sayang dalam hati kami. dan kekalkanlah perasaan itu di dalam hidup kami.. hanya kepada engkau kami merayu dan mengadu..amin..

No comments:

Post a Comment