Sunday, May 3, 2015

Promosi SHAKLEE (APRIL - OCTOBER 2015)!!!!

Hi semua!!!...

Okey... Bulan ni.. SHAKLEE buat promosi yang saya rasa super duper sangat best!!!!...

Nak tahu apa promosi dia???

Promosinya adalah... Anda akan dapat VITALEA percuma jika anda join SHAKLEE pada bulan April hingga October 2015 ini!!!!

Vitalea adalah multivitamin yang dapat membantu kita mencukupkan nutrient seharian kita. Setiap hari kita makan, bukan semua nutrient yang kita dapat, oleh itu kita memang adalah disarankan untuk ambil multivitamin supaya dapat membantu badan kita mendapat keperluan yang secukupnya!

Tahukah anda apa akan berlaku kalau nutrient dalam badan kita tidak cukup???? 

1) Kita akan cepat lesu - oh ini yang saya selalu alami, saya kerja sebagai peguam yang kena pergi mahkamah dan lepas tu masuk ofice pulak.Balik kerja dari Damansara saya drive ke Gombak ambil anak2 di rumah MIL selepas tu pergi cari makanan dinner di kedai then drive balik rumah di Sentul. Sampai di rumah ada banyak lagi kerja tak settle seperti basuh baju, kemas beg anak dan kemas rumah, memang sangat2 letih.. tetapi Alhamdulillah bila saya amal Vitalea saya dapat lihat yang saya ada aja tenaga untuk buat semua kerja... anda tak percaya?? boleh try....heheheheh

2) Kulit kusam dan tidak cantik - Bila nutrient dalam badan kita tak cukup, kulit kita pun tak cantik.. sebabnya badan yang sihat akan menghasilkan kulit yang cantik..!!

3) Hemoglobin rendah - Hemoglobin adalah diibaratkan sebagai oksigen dalam darah, apabila hemoglobin kita rendah, badan kita kekurangan oksigen, dan ia akan memberi kesan seperti kita cepat penat dan bagi ibu mengandung boleh memberi kesan kepada kandungan seperti kelahiran pra-matang.

Okeylah saya nak highlight tiga aja keburukkan jika badan kita tak cukup nutrient, dan saya rasa itu dah cukup untuk buat anda semua faham betapa pentingnya vitamin kepada badan kita.

Untuk pengetahuan semua, satu botol vitalea boleh tahan 4 bulan!!!

Jadi apa tunggu lagi, jom join shaklee bulan ini, dan dapat vitalea percuma!!

JIKA ANDA BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE?

HUBUNGI SAYA DI - 019-4801412 ( CALL/SMS/WHATSAPPS) 
EMAIL SAYA DI - atilaran@gmail.com

JIKA BELI MELALUI SAYA, ANDA AKAN MENIKMATI
1) Jadual pemakanan dan
2) Guidelines untuk pemakanan vitamin 

JIKA ANDA MENJADI AHLI, ANDA AKAN MENIKMATI

1) Pembelian dengan harga yang lebih MURAH,
2) BONUS di atas setiap pembelian anda,
3) Coaching di group yang ISTIMEWA dan BEST!!! 

No comments:

Post a Comment