Tuesday, May 5, 2015

Get Clean : Basic H2 Shaklee

Okey hari ni saya nak share tetang satu produk  dari Shaklee

Ianya adalah Get Clean Basic H2

Apa itu Basic H2 ni??

Okey Basic H2 ni adalah alat pencuci atau pembersih untuk segala peralatan di dalam rumah dan juga ia boleh mencuci dan memberi sayur-sayuran dan buah-buahan.

Ia bersifat organik (maknanya tak adalah bahan-bahan kimia yang bertoksik ni) dan tidak mempunyai klorin, tetapi dia mempunyai kuasa mencuci dan membersih lebih hebat daripada mana-mana pencuci yang ada dipasaran. Tak percaya?? boleh tengok kesanya di bawah


Sayur sawi yang sudah layu pun boleh jadi segar kembali dengan Basic H2



Kalau kita simpan buah atau sayur lama-lama dalam peti lama-lama mesti buah atau sayur tu akan layu atau macam nak rosak aja, tapi bila dicuci dengan Basic H2 ni... boleh tengok buah pun jadi segar


Basic H2 bukan sahaja boleh mencuci buah dengan sayur aja, ia boleh juga digunakan untuk Mencuci Lantai, Mencuci Baju, Mencuci Pinggan Mangkuk, Mencuci Botol Susu baby, dan Mencuci Kasut!!! Boleh tengok kesan kasut yang hitam boleh jadi putih balik!!!

Satu botol Basic H2 boleh tahan sehingga SETAHUN!!! ( sebab setiap kali cuci boleh guna beberapa titik sahaja!!.. kesan dia amat hebat walaupun beberapa titik!!) dan harganya adalah RM4X. ( ini harga retail tapi kalau beli dengan saya dapat harga RM3X sahaja!!!)

JIKA ANDA BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE?

HUBUNGI SAYA DI - 019-4801412 ( CALL/SMS/WHATSAPPS) 
EMAIL SAYA DI - atilaran@gmail.com

JIKA BELI MELALUI SAYA, ANDA AKAN MENIKMATI
1) Jadual pemakanan dan
2) Guidelines untuk pemakanan vitamin 

JIKA ANDA MENJADI AHLI, ANDA AKAN MENIKMATI

1) Pembelian dengan harga yang lebih MURAH,
2) BONUS di atas setiap pembelian anda,
3) Coaching di group yang ISTIMEWA dan BEST!!! 

No comments:

Post a Comment