Wednesday, May 6, 2015

Set Kecantikkan SHAKLEE


Okey.. saya ni bukan pengemar barang-barang make up... dulu saya pakai cream dan bedak sebab kulit muka saya kering..so kalau tak pakai kering memang jadi berkeruping bila pakai bedak... dan bila tak pakai bedak memang segala liang-liang roma saya akan nampak di samping kulit jadi nampak kusam....

Jadi paling kuat saya amalkan adalah bedak dan cream..disamping saya cucilah muka saya setiap hari dengan pencuci OLAY...

Tapi dulu kulit saya tak adalah cantik mana, ada parut jerawat, bila period naiklah jerawat, kulit berminyak, dan kulit kusam... 


Ini kulit muka saya dulu, memang kusam, ada parut jerawat dan berminyak!!.. Tapi saya ni bukanlah jenis yang hirau sangat pasal kulit ni.. saya give up dah nak mencantikkan kulit saya selepas saya guna herbaline dulu yang buat kulit saya terus rosak! yes rosak sebab kulit saya jadi sensitif sangat-sangat..pedih sangat-sangat time buat facial, dan yang paling sakit hati adalah kulit saya jadi kering... sampai kena pakai moisturizer... dahlah saya ni tak suka pakai cream muka sebab bila panas je cream tu cair.....eeeeee x suka betul... tapi dah kulit kering sangat terpaksa gak pakai...

saya give up sebab saya tukar kepada herbaline sbb saya ingat ia akan buat kulit saya jadi putih, hilang parut jerawat, tak berminyak dan yang paling penting kulit nampak sihat dan cantik... tapi bila tukar herbaline terus rosak.. jadi saya rasa pencuci ni mcm menipu aja dahlah saya habis beribu jugak dengan produk herbaline tu...

Kulit saya jadi OK dengan Shaklee secara tidak langsung aja...saya memang amalkan produk shaklee sejak mengandung sebab saya selalu lemah aja time mengandung dulu.. yerlah saya kerja sibuk gila, balik rumah nak urus dua orang anak yang sangat aktif tu.. so memang kena makan supplement...kalau miss aja supplement memang lembik aja satu hari tu...

Lepas Darris lahir pun saya still terusnya supplement shaklee sebab saya nak menyusu Darris dan di samping saya nak jaga diri saya yang baru lepas bersalin ni... ( saya berpantang sendiri aja.. jadi saya perlukan supplement yang betul untuk buat saya cepat sembuh dari luka bersalin, cepat sihat dan bertenaga) 

Tapi pada satu hari tu.. lepas post satu gambar kat instagram dan FB.. barulah saya sedar tentang kulit saya...



Lepas baca comment di Facebook tu, saya mcm tak percaya aja..yerlah gambar boleh jadi lain dari keadaan sebenar kan??.. saya belek-belek muka saya di cermin, saya tanya suami saya, sampai terengganu saya tanya mak dengan adik saya... dan memang ternyata kulit saya dah Cantik!!!!

Parut jerawat saya HILANG! kulit saya TAK BERMINYAK... dan yang paling paling best.. LIANG ROMA saya dah MENGECIL!!!! KULIT pun PUTIH!!!! hahahahaha...

Kalau x percaya... boleh amalkan!!! heheheheh...

Saya amalkan beberapa supplement semasa berpantang ni, tetapi untuk mencantikkan kulit dua produk ini yang membantu saya...


iaitu ESP dan VITAMIN C!!!



Jadi.. jika anda yang tercari-cari produk untuk mencantikkan diri anda.. jom cuba SHAKLEE... tak mahal pun... untuk ESP dan VITAMIN C harganya adalah RM25X (itu harga retail..jika anda beli dengan saya..saya bagi harga istimewa iaitu RM20X sahaja!!!) Satu botol ESP boleh tahan hingga 2 bulan dan satu botol Vitamin C boleh tahan hingga 6 bulan!!!! JIMAT kan??

JIKA ANDA BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE?

HUBUNGI SAYA DI - 019-4801412 ( CALL/SMS/WHATSAPPS) 
EMAIL SAYA DI - atilaran@gmail.com

JIKA BELI MELALUI SAYA, ANDA AKAN MENIKMATI
1) Jadual pemakanan dan
2) Guidelines untuk pemakanan vitamin 

JIKA ANDA MENJADI AHLI, ANDA AKAN MENIKMATI

1) Pembelian dengan harga yang lebih MURAH,
2) BONUS di atas setiap pembelian anda,
3) Coaching di group yang ISTIMEWA dan BEST!!! 

No comments:

Post a Comment