Tuesday, December 22, 2009

mimpi

semalam.. sy dapat mimpi yang sama... "mazran kahwin lain"..

sy x tahu kenapa sy asyik dapat mimpi yang sama.. kadang2 rasa mcm dah x tertahan nak menangung derita dapat mimpi mcm nie...

Sebagai isteri.. sy memang x rela kalau berkongsi kasih suami dengan orang lain... x payah harapkan perempuan lain.. kadang-kadang bila Mazran terlampau bagi perhatian kat Benjamin and ignored aje saya.. saya akan merungut.. sy perlukan mazran.. sy sayang sangat dia...

memang ada masa kami berperang kalahkan perang dunia kedua.. ada kalanya kami sakit hati tengok each other.. ada ketikanya kami merungut pasal hidup bersama... tapi sy sayangkan mazran... sebab dia satu-satunya lelaki yang pernah saya sayang seluruh hidup saya...

Kerana sayangkan mazran.. sy korbankan masa muda saya.. keseronokkan kehidupan remaja saya.. untuk menjadi isteri mazran.. dan melahirkan zuriat untuknya....

ntahlah.. saya takut... saya takut kalau mazran kahwin lain.. saya x sanggup.. tolonglah jangan hancurkan hidup saya.....

No comments:

Post a Comment