Wednesday, September 7, 2011

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya kepada semua Muslimin dan Muslimat!!!!.. Tahun ni kali keempat saya beraya dengan suami dan anak2.. dan kali keempat berturut2 beraya di Terengganu...hehehehe.. Supposedly raya tahun ni kitaorang semua balik raya di Kampung my husband.. di Kelantan.. tapi disebabkan Benjamin Rayyan kena demam campak last minute..maka x dapatlah nak balik raya... Tahun ni kitaorang raya ala-ala kadar ajer... kenikmatan hari raya pun tak dapat nak rasa sangat.. maybe sbb tahun ni sy sungguh2 sibuk.. awal tahun sibuk dengan kelas.. pertengahan tahun sibuk buat praktikal.. sehinggalah last two weeks before raya saya masih berkerja.. jadi mmg x ada masa buat persiapan raya.. baju raya anak2 dan my husband kitaorang shopping last minute.. tu pun baju melayu my husband pakai yang dah sedia ada ajer.. baju raya saya pulak..lagilah kesian.. hanya ada dua helai jubah yang mak saya beli masa buat umrah baru2 nih.. jubah tu ajalah buat raya... huhuhu... Time raya pulak.. sy mmg malas sangat2 nk berjalan raya.. bukan sbb apa.. malas nk angkut Benjamin dengan muka berbintik-bintik ke rumah orang.. nanti orang lain kene demam campak.. kita pulak kene marah.. hmm.. Anyway kepada semua kawan-kawan dan Sedara - mara yang membaca post saya ni... Saya ingin memohon maaf dan ampun kepada kalian semua di atas kesilapan saya.. yang sy telah lakukan secara sedar dan x sedar...

No comments:

Post a Comment